2015/12/02

THE FUTURE BELONGS TO THOSE WHO BELIEVE IN THEIR DREAMS 

IMG_0339IMG_0201IMG_0221IMG_0331IMG_0045IMG_0311
Heippa!
Vau, päivät menee niin nopeesti, etten ehdi edes ajatella ennen kuin on jo ilta. Joulukuu on mun viides kuukausi jo täällä. Paljon on tapahtunut sitten viime kuulumispostauksen, enkä tiedä mistä aloittaa.
   Isoimmat uutiset ensin. Aloitin lentopallon parisen viikkoa sitten, enkä kadu kyllä hetkeäkään. Tykkään tosta lajista niin paljon, tuntuu kuin vihdoin oisin löytäny jonkun lajin jossa oon hyvä. Vielä on pitkä matka 'huipulle', paljon on treenattavaa ja opittavaa, mutta fiilikset on hyvät. En ikinä ajatellut kuinka tekninen laji lentopallo on, ennen kuin itseasiassa aloitin pelaamaan sitä. Niin paljon muistettavaa ja opittavaa, se ehkä kiehtoo mua eniten tällä hetkellä. Pelejä on joka maanantai ja treenit pari kertaa viikossa. Joukkue on tosi mukava ja hyvä, uskon että kuukauden päästä ollaan paremmassa iskussa mitä viime maanantaina oltiin.
  Toinen suuri muutos mun elämässä täällä on perheen vaihto. Vaihdoin host perhettä sunnuntaina, toki olin aika surullinen asiasta, mutta uusi perhe on myös kiva ja uskon, että mulla tulee olemaan vähintään yhtä hauskaa niiden kanssa. En pysty tarpeeksi kiittämään mun ekaa perhettä siitä, miten hyvin ne otti mut vastaan kun tulin tänne ja miten olin osa niiden perhettä neljä kuukautta. Kävin mun elämän vaikeimmat asiat läpi lokakuussa, enkä tiedä miten oisin selvinnyt niistä ilman mun siskojen ja vanhempien tukea.
  Olen käynyt Torontossa, oli tosi kiva vaan kierrellä kaupunkia ja nähdä vähän millainen paikka se on. Rakastuin täysin siihen kaupunkiin, Toronto muistuttaa mun mielestä todella paljon New Yorkia ja moni tietääkin millainen rakkaus mulla on sitä kaupunkia kohtaan. Löydän itseni monta kertaa vielä Torontosta ja olenkin jo suunnitellut meneväni sinne kavereiden kanssa parin viikon päästä. Tuon päiväreissun lisäksi, olen käynyt joogassa ja löytänyt lentopallon lisäksi uuden lajin itselleni. En ennen ois voinut kuvitella itseäni joogamassa, mutta tiettyjen asioiden takia mun on ollut pakko löytää jokin keino purkaa ahdistus ja stressi pois mun kehosta. Meditaatio ja jooga on auttanut paljon, tunnen oloni niin paljon paremmaksi.
   Koitan pitää yhteyttä Suomeen tasasin väliajoin, en välttämättä joka päivä puhu kavereille, en näe tarvetta siihen. Vähän aikaa sitten Skypettiin kaveriporukalla ja oli hauska huomata miten jotkut asiat ei ole muuttunut yhtään, samat jutut ja samat naurut siellä on edelleen. Kaipaan mun ystäviä, välillä enemmän ja välillä vähemmän. On kuitenkin mukava tietää, että ne ihmiset joiden kanssa oikeasti olen ystäviä tulee olemaan mun ystäviä vielä vuodenkin päästä.
  Vuodesta puheenollen, olen ehkä hieman kauhuissani tajuttuani vuoden vaihtuvan 29 päivän päästä. Paljon on kivoja asioita luvassa, viikonlopun vietän Buffalossa vaihtareiden kanssa ja olen super innoissani siitä. Vaihtarit on täysin omanlaisensa perhe mulle, vertaistuki ja turva. Luvassa siis kiva viikonloppu, jonka jälkeen on taas normaali arki ja muita kivoja juttuja. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti