2015/08/22

WHO AM I 

IMG_28461-sjdjjIMG_2889
Outo blogi nimi, eikö? En tiedä kuinka moni teistä on keksinyt sen oikean merkityksen tai olenko itse sen jo sanonut jossain postauksessa, mutta blogin nimi on väärin päin luettuna TRAVEL BRUNET tai BRUNET TRAVEL. Ajattelin nimeä pitkään sillon, kun aloitin tän uuden osoitteen alle kirjoittamisen. Halusin nimen olevan omaperäinen, muistuttavan mua ja sitä millainen olen. Vaikka blogi ei vaihtovuoden jälkeen tule olemaan yhtää enempää matkailublogi kuin se sitä ennen oli, tuntui toi nimi musta oikealta.
     Multa on pyydetty esittelypostausta, postausta jossa kerron millainen olen. Suoraan sanottuna, olen vältellyt aihetta. En toki siksi, etten haluiaisi kirjoittaa tästä, vaan siksi, etten osaa. En osaa kuvailla itseäni, koska se tuntuu jotenkin hassulta. Kirjoitan nyt kuitenkin vihdoin tämän, olen vältellyt tarpeeksi kauan. Toivottavasti tästä oli jotain iloa ja apua, pieni raapaisu pinnan alta. Kuvat ovat mahdollisesti kesäkuulta, en muista tarkkaan. Löysin ne tuolta luonnoksista ja ajattelin käyttää ne nyt vielä kun muistan. Olkaa hyvä.
     "Hei, olen Saara. Olen kuusitoista(16) vuotias nuori nainen ja tällä hetkellä asun Ancasterissa, Kanadassa. Suurimpia haaveita on valmistua fysioterapeutuksi, matkustaa ympäri maailmaa ja elää huoletta. Vaihtovuosi on mun elämän suurin juttu tällä hetkellä, tunnen olevani oikeassa paikassa vaikka kaikki vielä tuntuukin niin uudelta. 
     Luonteeltani olen oikukas. Joskus saattaa olla päiviä jolloin olen kaikkista mukavin ihminen kenet tapaat, puhun kauniisti ja kohteliaasti sekä hymyilen paljon. Toisena päivänä saatankin olla täysin vastakohta äsköiselle, kaikki ärsyttää enkä keksi mitään hyvää sanottavaa mistään. Olen myös todella energinen ja innostun helposti asioista, minut on siis helppo saada mukaan melkeen mihin vaan. Rakastan huvipuistoja, puutarhoja, merieläimiä ja metsiä. Tykkään urheilla ja teenkin sitä melkeen joka päivä. 
     Joku on ehkä voinut joskus huomata, varsinkin lähipiiristäni, että olen melko tarkka vaatteideni suhteen. Jokainen asu jonka päälleni laitan, on enemmän tai vähemmän harkittu. En shoppaile paljon, sillä olen vaatteiden suhteen nirso. Tiedän tasantarkkaan mitä haluan, joten siksi yleensä olen melko turhauttavaa shoppailuseuraa. Heräteostoksia en yleesä tee, ellei kyse ole kengistä. Heikkous. 
   Koen olevani ihminen johon on helppo tutustua, uudet ihmiset on mielenkiintoisia ja mielelläni juttelen uusista asioista uusien ihmisten kanssa. Ystäviä ja tuttuja ei koskaan voi olla liikaa. 
   Minun mottoni on STAY STRONG AND DON'T BE AFRAID TO FAIL. Ei saa antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa liikaa itseensä,  kukaan muu ei tunne sinua paremmin kuin sinä itse."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti