2015/08/13

MORNING WILL COME, IT HAS NO CHOICE

IMG_7471IMG_7473IMG_7607IMG_7614IMG_7501
Huh. Eka päivä Kanadassa takana, väsy on kova. Kello on paikallista aikaa 10:25 PM ja olen just menossa nukkumaan. Olen tänään sanonut monet heipat, tavannut monta uutta ihmistä ja yrittänyt ennen kaikkea pysyä mukana siinä mitä nää puhuu. Osaan englantia kohtuu hyvin, ymmärän aika paljon ja puhun sen mitä osaan. Kuitenkin, kun puhe kääntyy politiikkaan ja työmaailmaan, ei musta ole enää juttuseuraksi. Olen muutenkin tänään vaan kuunnellut ja vastaillut kysymyksiin, oon niin väsynyt että mun puhe on aika kankeeta ja lähinnä pelkkää sönkötystä.
        Mun ääni jäi myös New Yorkiin, todennäköisesti tonne limusiiniin mistä nousen ylös. Kolme päivää puhunut, huutanut ja laulanut melkeen taukoamatta. Maaohjelma oli loistava! Tykkäsin siitä tosi paljon, eikä mua loppujen lopuksi haitannut että olin nähnyt melkeen kaikki noi paikat missä käytiin. Oli tosi kiva tutustua kaikkiin niihin Pohjois-Amerikkaan lähteviin suomalaisiin ja sainkin sieltä pari oikeen hyvää kaveria joita varmasti tuun vuoden aikana tapaamaan. Shoppailun sijasta liikuttiin kuuden hengen porukassa ympäri Manhattania, käveltiin monta kilometriä ja kuvailtiin jonkin verran. Käytiin toki parissa kaupassa, mutta ei tarkoituksella vain shoppailtu. Mulla on vuosi aikaa käydä näissä samoissa kaupoissa, ei siis heti ensimäisen kolmen päivän aikana tarvi tuhlata kaikkea.
     Seuraavat kaksi viikkoa tulee varmasti olemaan aika hektisiä, uni tulee olemaan tarpeessa kyllä. Sen huomaa tästäkin postauksesta, silmät pilkkii tätä kirjoittaessa ja nyt kun olen tarkistanut tän, olen melko varma että tänne jää monta hieman sekavaa kohtaa teille hereillä oleville lukijoille. Palaillaan taas seuraavan postauksen parissa!

2 kommenttia:

  1. Anonyymi8/17/2015

    Heippa!
    Jossain postauksessa sanoit, että voi pistää postaustoiveita ja mulla nyt olis yks semmonen. Olis tosi kiva, jos tekisit semmosen esittely-postauksen mis kerrot itestäs vähän tarkemmin (niinku mitä harrastat, mistä pidät ym.). Lukiessani ekoja postauksia, huomasin, ettei tää ole sun eka blogi ja varmasti jo moni (varmaan suurin osakin) "tuntee" sut, mutta meille uusille lukijoille semmonen vois olla kiva :) Tää on siis vaan idea, ei mikään pakollinen!

    Nauti sun vuodestas siellä Kanadassa! Mä lähen vuoden päästä kans sinne, joten oon tosi innokas kuulemaan sun kokemuksia :) Kanada-blogeja tuppaa nimittäin olemaan aika vähän varsinkin USA-blogeihin verrattuna :(

    PS. Missäpäin Kanadaa muuten asut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin tehdä sellaisin postauksen ehkä video muodossa, mulla on tuolla luonnoksissa tosin yksi samanlainen odottamassa oikolukua ja julkasua. Katsotaan mitä saan aikaan ja milloin!
      Nautin kyllä ja koitan päivitellä niin usein kuin vaan mahdollista.
      Asun Ancasterissa joka sijaitsee Ontarion provinssissa ja tunnin matkan päästä Torontosta.

      Poista