2015/08/09

GO PRO OR GO HOME

GOPR0582GOPR3209GOPR3106GOPR3092GOPR0539GOPR3094GOPR0532GOPR3101GOPR0634GOPR0657GOPR3236GOPR0631 Loppukesän ykkösjuttu oli ehdottomasti veljeltä lainattu  GoPro. Vaikkei kamera olekkaan uusinta mallia, eikä kuvien laatu siksi huimaakkaan päätä, tykkään siitä tosi paljon. Pieni, ei paina mitään ja kestä lähes mitä vaan. Siis unelma lelu mulle. Olen kantanut tota mukana melkeen joka paikassa mihin oon heinäkuussa mennyt ja nyt olen aika varmasti ostamassa tuollaisen myös itselleni jenkkilästä. Katsotaan mihin päädyn siellä ollessani. Näistä GoPro kuvista saatte myös jonkinlaisen kesäkoosteen, oon ite ihan fiiliksissä kaikista näistä kuvista sillä tiedän että jokaiseen kuvaan liittyy jokin kiva muisto. Tämä kesä on ollut töistä ja sateesta huolimatta hyvä. Voin siis hyvillä mielin istua lentokoneeseen ja lentää kohti uusia seikkailuja. Kirjoitan niin paljon ja usein kuin ehdin, joten sanon nyt sen tutun ja turvallisen, palaillaan!
Ps. Viime yönä olen nukkunut vajaa viisi tuntia ja kuuden tunnin kuluttua lähtee lento. Fiilikset on todella sekavat ja nyt voin ehkä ensimäistä kertaa sanoa että mua jännittää. Huh.

2 kommenttia:

  1. Hyvää matkaa & oikein kivaa vaihtovuotta sulle! Olipa hauska löytää Kanada-vaihtarin blogi, teitä ei taida ihan kovin montaa olla. Mä oon itsekin lähdössä sinne parin viikon päästä, tosin yliopistovaihtoon ja vaan syyslukukaudeksi!

    venlapluskanada.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja hyvää vaihtoa sullekkin :)!

      Poista