2015/10/25

ELLICOTTVILLE


GOPR0037GOPR0050
GOPR0065
GOPR0082 GOPR0074
Heippa taas pitkästä aikaan!
Sanat ei riitä kuvailemaan kuinka onnellinen fiilis mulla on tästä viikonlopusta. Rotary District 7090 Conference kesti perjantaista sunnuntaihin, tekemistä riitti joka päivälle enemmän kuin tarpeeksi. Oli halloweentanssit, kiipeilypuisto, gaala ja paljon muuta kivaa tekemistä. Vaihto-oppilaat on kuin toinen perhe mulle, tullaan kaikki niin hyvin toimeen keskenämme ja meillä on aina hauskaa kun nähdään, tämä viikonloppu osotti sen taas. Unta on kertynyt kahden yön aikana kymmenen tuntia, joten viikonloppu vedettiin melko vahvasti kahvin ja naurun voimalla eteenpäin. Nyt puol kymmenen illalla, tuntuu että vois nukkua vuoden joten suuntaankin piakkoin nukkumaan.
    Kuten joku ehkä kuvista osaa päätellä, tein elämäni parhaan ostoksen perjantaina. Ostin GoPron, enkä kadu sekunttiakaan päätöstä. Vielä on paljon opittavaa siitä laitteesta, tämä viikonloppu meni täysin testaillessa miten laite toimii. Niin paljon uusia toimintoja verrattuna mun veljen GoProhon, joten ei ollut kaikki säädöt ihan hallussa vielä. Tulen kantamaan GoProta todennäköisesti aina mukana, joten uskoisin kuvia kertyvän hieman tiheämpään tahtiin kuin aikaisemmin.
  Tästä viikonlopusta tulette varmista vielä kuulemaan ja näkemään kaikkea, mulla on paljon puhuttavaa tästä ja odotan vielä parempia kuvia. Ensi viikolla lähetän kuukausiraportin mun kirjeenvaihtajalle joten ajattelin selleisen tehdä tännekkin. Koitan myös joissain vaiheessa saada aikaiseksi muokata videot, jotka olen kuvannut ihan vaihtovuoden alussa. Pitää katsoa millasta materiaalia siellä on, onko niissä enää mitää julkasemisen arvosta.
  Nyt rupeaa ajatus tökkimään sen verran pahasti, että on aika painua nukkumaan. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti