2015/09/01

-

IMG_8078IMG_8002IMG_7807IMG_8085
Hei taas!
Bloggaamisessa ehdottomasti vaikeinta on otsikon keksiminen, kamppailen sen kanssa joka kerta.
Viimeinen kokonainen kesälomaviikko menossa, mun sisko tuli viime viikolla kuumeeseen joten ei olla paljon mitään ihmeellistä tehty. Olen lähinnä katsonut Greyn Anatomiaa hänen kanssaan, mutta en valita. Hyvä sarja ja hyvä seura.
    Huolimatta siitä faktasta, että olen ollut enemmän sisällä kuin ulkona viimeisen viikon aikana, olen silti kokenut taas kaikkea uutta ja kivaa. Hiking tuntuu olevan melkeen jokaisen ihmisen harrastus täällä, enkä yhtään ihmettele kun näitä maisemia katselee. Kerran käytiin Cassidyn, Jaken ja Madin kanssa vähän kiertelemässä metsiä ja lopulta löydettiin itsemme jonkun takapihalta, joten palattiin takaisin kotiin. Olen myös tehnyt mun host vanhempien kanssa kaikkea. Käytiin 'vaeltamassa', juoksemassa rappusia ja pyöräilemässä. Ulkoilma ja liikunta on tosi suuressa roolissa tässä perheessä, olen siitä erittäin iloinen.
  Perjantaina oli maman synttärit ja lähdettiin päivällä Dundasiin kiertelemään putiikkeja ja syömään lounasta. Illalla suunnattiin koko perheen voimin Italialaiseen ravintolaan syömään, ruoka oli jotain uskomattoman hyvää.
  Mulla on täällä kaikki hyvin, aurinko paistaa ja mittari näyttää plus 30 astetta. Kirjoitan tätä postausta uima-altaan äärellä ja musta tuntuu, että seuraavaksi menen uimaan. Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti