2015/06/03

KESÄ KULTAA MUISTOT 

IMG_5700IMG_5515IMG_5691IMG_5709 Kesäloma, olen ollut lomalla nyt pari hassua päivää ja tekisi mieli kuolla tylsyyteen. Mulla on töitä kyllä, mutta ainakin kesäkuun ajan teen vain pari tuntia päivässä niitä joten ei sillä paljon juhlita. Yritin tänäkin kesänä hankkia muuta duunia tämän mun toisen työn ohelle, mutten saanut monesta hausta huolimatta. Voi olla että ilmojen takia mulla ei ainakaan vielä ole yhtään kesäloma olo, tälläkin hetkellä ulkona on 13 astetta lämmintä ja tuulee.
Vaikka mulla on ollut aika tylsää, olen silti keksinyt viihdykettä itselleni. Olen lukenut, siivonnut huoneen lattiasta kattoon, olen treenannut joka päivä ainakin kahdesti ja vähän jopa nähnyt kavereita mitä ne nyt töidensä lomasta ehtivät nähdä.
Vika kuva on viime kesältä ja se on ehdottomasti mun lemppari kuva, en osaa sanoa miksi mutta se vain on. Ehkä sen tuomat muistot ja tunnelmat tekee siitä lempparin. Toivon tältä kesältä vielä paljon lämpimiä päiviä ja iltoja, grillausta, hyvää musiikkia ja fiilistelyä. En ota mitään stressiä siitä, miten kesäni vietän. On tää kotona oleminenkin toisaalta, kaikesta tylsyydestään huolimatta, ollut oikeastaan aika rentouttavaa. Pitkästä aikaa saanut vain olla. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti