2015/05/31

ELÄMÄ ON JUHLA

DSC_8363DSC_83251-fvfffffDSC_8303DSC_8334
Nyt on kaikki juhlat juhlittu, vatsa kiittää. Ei sitä loputtomasti tällästä määrää ruokaa jaksa kyllä yksikään ihminen. Meidän perheen kohdalle ei vielä osunut omia juhlia ollenkaan, joten oltiin  vieraina tänä vuonna. En ole mekko-ihmisiä, enkä sen vuoksi nähnyt mitään syytä ostaa uutta mekkoa sillä parin kesän takaa rippimekko sopi oikein hyvin vielä päälle.
En oikeen ole vielä sisäistänyt sitä, että mulla ihan oikeasti on kesäloma nyt. Tuntuu alituiseen siltä, että pitäisi sata asiaa tehdä mutta todellisuudessa mulla ei, yhtä Suomi -esitelmää lukuunottamatta, ole yhtään mitään tekemistä. Olen aika huojentunut siitä ja aijon kyllä nauttia tästä vapaudesta just niin kovasti kun se vaan on mahdollista. Tein itselleni lupauksen, että olen mahdollisimman vähän sisällä tänä kesänä. Otin myös tavoitteeksi lukea ainakin neljä kirjaa loman aikana, sillä yritän taas opetella lukemaan oikeita kirjoja. Ennen saatoin viikossa ahmia kolme kirjaa kevyesti, mutta sitten kun siirryttiin yläkouluun ja lukioon on se harrastus jäänyt käytännössä kokonaan pois. Rakastan kirjoja ja niiden tuoksua, jos mulla olisi loputon budjetti kirjakaupassa niin saattaisi olla että kotiuttaisin kaikki kirjat kotiin. Pidän myös siitä että kirjan avulla voi hetkeksi sukeltaa ihan toiseen paikkaan ja unohtaa hetkeksi kaiken muun.
Nyt lähti juttu hieman sivuraiteille, joten parempi lopettaa ennenkuin sanon mitään erittäin typerää. Hyvää kesän alkua ja onnea kaikille eilen lakin tai ammatin saaneille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti