2015/05/23

KUVIA VIIME VIIKOILTA

IMG_5254IMG_5283IMG_5271IMG_5289IMG_5335IMG_5429
Katselin puhelimen kamerarullaa ja päätin jakaa sieltä parit kuvat tänne. Mun tulee nykyään otettua paljon enemmän kuvia puhelimella, en oikeastaan ota kameraa enää edes mukaan jos johonkin lähden. Se on mukana vain, jos tiedän että tulen kuvaamaan jotakin.
Oon pari viimeisen viikon tehnyt aika paljon kaikkea, ainakin ottaen huomioon miten vähän yleensä teen mitään. Kesän lähestyessä oon selvästi ruennut enemmän laittamaan kalenteriin jotain menoja, joka tietysti on ihan hyvä.
Oltiin viime viikolla porukalla mökillä, vielä en uskaltanut mennä uimaan mutta se ei nyt kauheana yllätyksenä tullut sillä viime kesänäkin heitin talviturkin pois heinäkuussa. En oikeen tykkää uida ulkovesissä ennen kuin veden lämpötila on siinä kahdenkymmenen paikkeilla. Mökkeilyn lisäksi oon käynyt keskustassa, omalla mökillä moikkaamassa naapurin söpöjä kissoja, lukenut tän lukuvuoden vikoihin kokeisiin, nähnyt vähän kavereita ja treenannut.
Treenaamisesta on tän kevään aikana tullut mulle pakokeino pois stressistä. Mulla on ollut niin paljon kaikkea meneillään tässä, että parin tunnin salilla olo ihan yksinään on tehnyt enemmän kuin hyvää. Varsinkin nyt loppukeväästä, siellä ei ole yleensä mun lisäksi juuri ketään joten ihan rauhassa saa treenailla. Ajattelin kertoa tänne vähän enemmän mun treenaamisesta ja siitä mitä kaikkea siihen liittyy heti kun koulut loppuu ja saan olla täysin vapaalla. Nyt on aika mennä nukkumaan, venähtänyt taas vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti