2015/05/18

FEELING THE SUN

DSC_8217DSC_8231DSC_8223
Heipsan kaikki!
Kuvissa näkyy mun tämän hetken pukeutumisen kaksi lemppari juttua, nimittäin aurinko ja Niket. Auringosta on saanut kohtuullisen paljon täällä päin nauttia, mutta silti kaipaisin vähän enemmän lämpöä ettei tarvis pelätä koko ajan tulevansa kipeeksi.
Sen verran pitää tosta asusta sanoa, etten todellakaan tarkene tollasella asulla vielä. Vappuna ajattelin olla rohkea, kun aurinko paistoi tosi kivasti mutta se kostautui ja sitten olinkin viikon verran kipeä.
Koulua on kaksi päivää jäljellä, sen jälkeen loppurutistus ja koeviikko jonka jälkeen kesälomille. Loma ja loma, teen töitä koko kesän, mutta aijon kaiken vapaa-ajan käyttää läheisiin ihmisiin ja treenaamiseen ennen kuin sitten koittaa elokuun kymmenes päivä. Jotenkin pelottava ajatella, että se on jo niin lähellä mutta ei mua vieläkään oikeastaan jännitä. Oon jotenkin onnistunut piilottamaan koko jutun mun pään sisään, enkä sen enempää sitä ajattele. Vaihtoon liittyen tulette kyllä kuulemaan juttua ihan kyllästymiseen asti, ennen kuin lähtö on edes tapahtunut mutta sen jälkeen juttu kääntyy varmaan vähän kiinostavammaksi sillä itse kohteessa asiat on ihan erilaiset kuin täällä Suomessa.
Oon täysin rakastunut Fitnesspäiväkirjat -sarjaan ja jatkankin sen katselua vielä hetken. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti