2015/06/21

SOME PHOTOS

1-moimm
(1) Olin käymässä Säkylän kuhinoilla ja nappasin tän maisemakuvan sieltä. Se päivä tais olla tän kesän lämpimin, ainakin sain komeat rusketusrajat siellä koko päivän ollessani. (2) Lenkkipolun maisemat yks aamu, tässä meijän lähellä on niin paljon kaikkea tollasta upeeta luontoa missä lenkkeillä joten oon ihan ilonen ettei tarvitse juosta vaan asfaltilla.
1-moimm1
(3)(4) Olin käymässä Ellan ja Lauran synttäreillä keskiviikkona, en kuitenkaan viipynyt kauaa sillä mulla oli ihan liian vähän vaatetta päällä loppuiltaa kohti sillä me oltiinkin ulkona. Kuvassa ystäväni Niklas.
1-moimm3
(5) Pelattiin monopolia pitkälle yöhön yks ilta, kello tais olla jo seuraavan päivän puolella ku viimein menin kotiin. (6) Pakollinen naamakuva tähänkin postaukseen.
1-moimm5
(7) Ajattelin mökillä ollessa, että saisin jotain kivoja kuvia otettua. Mun ajatus siitä millasia niistä kuvista tulee, oli hieman eri mitä niistä sitten loppujenlopuksi tulikaan... (8) Mökkimaisemat juhannuksena.
1-moimm4
(9)(10) Otin tänäkin vuonna juhannuksena rennosti, olin toisen yön mökillä ja toisen kotona. Ruokaa kyllä riitti, ensimäinen kerta kun tänä kesänä sain grilliruokaa ja ai että kun maistu hyvältä.
1-moimm2
(11) Heräsin aikaisin, joten päätin olla reipas ja kattaa aamupalan pöytään. (12) Sunnuntain 15km pyörälenkki. Lainasin veljeltä pyörää, nyt tiedän ainakin mihin seuraavaksi säästän rahat. Aivan loistava menopeli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti