2015/06/11

KASVITIETEELLINEN PUUTARHA

IMG_2796IMG_2709IMG_27471-moiii1IMG_2798IMG_2794IMG_2800IMG_2687
Kasvitieteellinen, ai että kuinka paljon tykkään tosta paikasta. Olin kuin pieni lapsi karkkikaupassa kun liikuttiin tuolla. Mun harmiksi siellä oli vuosihuolto menossa, joten koko piha oli suljettu eikä päästy siis kulkemaan muualla kuin tuolla sisällä. Tein vasta jälkeenpäin hieman taustatutkimusta ja sain selville että pihalle rakennetaan evoluutiopuu ja nyt alkaa 850 kasvilajin istutusoperaatio. Täytyy mennä käymään tuolla vielä tänä kesänä, jos suinkin aika riittää.
Musta toi paikka on tosi kaunis, siellä on jotenkin sellanen hiljainen tunnelma ja on hienoa, että tollanen paikka on olemassa.
Asusta vielä sen verran, että toi Bik Bokista ostettu takki on yks mun kesän lemppareista. Todella kevyt ja näyttää kivalta melkeen kaiken kanssa. Ostin sen joskus alkukeväästä alennusmyyynnistä, enkä ole katunu ostosta yhtään. Päällä myös itse revityt farkut, leikkasin vanhoihin housuihin vaan polviin reijät ja hyvin on toiminut. Oon tässä viime aikoina tuunaillu muutenkin mun vaatteita, en jaksa ettiä tietynlaisia vaatteita kun tiedän että voin nopsasti ompelukoneella tuunata sellasen jostain vanhasta vaatteesta. Halvempaa ja ekologisempaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti