2016/03/11

HOLIDAAAAAAAYYAAY

IMG_2355IMG_2433IMG_2437IMG_2436
Heipparallaa!
Tänään ei innosta kirjoittaa englanniksi, olen koko viikon tehnyt kouluhommia ettei ensi viikolla tarvisi tehdä mitään muuta kuin nauttia lomasta ja lukea hyvää kirjaa. Kauhistuttaa kuinka nopeasti aika menee, sillä tuntuu kuin just eilen hostäiti ois sanonut että ne vie mut kevätlomalla Floridaan. Tänään alkaa siis loma, tulee tarpeeseen. Tämä jakso on melko kiireinen ja en ole viime aikoina nukkunut kovin hyvin. Aurinko, uiminen ja rusketus tulevat enemmän kuin tarpeeseen.

Ajatetaan Floridaan ja automatka on kevyet 22 tuntia. Tän reissun jälkeen seitsemän tunnin automatkat ei varmasti tunnu missään, pitää ottaa hyvä kirja mukaan ja katsoa leffoja ja koittaa nukkua yön yli. Koitan kuvata reissusta videota, luvassa kaikkia kivoja juttuja joten pitäis tulla videomateriaalia. Minun GoPron tikku tuli postissa, joten kuva ei ole edes niin heiluvaa mitä ennen! Olen todella innoissani tästä matkasta, en ole ennen ollut Floridassa ja olen kaivannut aurinkoa aikalailla. Toivottakaa hyvää matkaa, palaillaan taas!

Ps. Kuvista nopeasti sen verran, selfieissä näkyy kulmakarvojen kehitys vuoden aikana. Olen vieläkin pienessä kriisissä niiden kanssa, joten en tiedä mitä tulen niiden kanssa tekemään. Haluisin vaan luonnostaan tuuheat ja paksut kulmat...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti