2015/07/19

PITKIS-SPORT

njjjjnjjjnjIMG_6442IMG_6414IMG_6422Joka kesä, heinäkuun ensimmäisellä viikolla Pitkäjärven leirintäalueella käy vilske. Kuulosti muuten harvinaisen paljon jonkun sadun aloitukselta...  Alue täyttyy teltoista, kaikenikäisistä lapsista ja aikuisista. Tänäkin vuonna olin itse mukana siellä, kymmenettä kertaa putkeen. Tänä vuonna mun laji oli Nj2, jatkoleiri viime vuoden Nj1 kurssille. Nj-kurssilla opetellaan ohjaamaan lapsia ja nuoria, se on viimeinen lajileiri mihin voin leiriläisenä osallistua. Tulevina vuosina jos haluan kun haluan, osallistua Pitkikselle, olen ohjaaja.
Tämän vuoden leiri oli paras, luulin viime vuonna myös niin mutta tämä vuosi päihitti kaikki yhdeksän muuta vuotta. Nj2 toimii jo apuohjaajana lajissa ja mun laji oli yleisurheilu. Mulla ei ole mitään yleisurheilu kokemusta, mutta vedin lapsille pelejä ja leikkejä kentällä yhtenä pisteenä kolmesta. Oon aina tykännyt lasten ohjaamisesta, eikä tämä viikko yhtään vähentänyt mun intoa siihen hommaan. Viikko oli tosi rankka, mentiin myöhään nukkumaan, herättiin aikaisin ja koko päivä touhuttiin lasten kanssa jotain. Oman lajin (mulla yleisurheilu) lisäksi meillä oli paljon ohjelmaa myös NJ2 leirin kanssa, joten se lisäsi kiirettä viikkoon. En kuitenkaan valita, oli kiva kun koko ajan oli jotain tekemistä.
Kelit oli myös ihan huikeat, aurinko paistoi ja oli paikkapaikoin jopa tuskasen kuuma! Tällä hetkellä kun mittari näyttää 16 astetta, tulee oikeesti vielä vähän enemmän ikävä tota viikkoa. Alimissa kuvassa näkyy meidän huikea Nj2 porukka, parempaa ryhmähenkeä ja ohjaajaporukkaa saatte hakea. Toivon todellakin, että pysytään yhteyksissä tän porukan kanssa! #parastajustnyt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti